Ето как всички служители на едно летище съобщават на един от заминаващите пътници, че е станал баща.
Става все по-трудно да се печели доверието на клиентите
Прилично обслужване? Не е достатъчно.
Добро обслужване? Прави впечатление, но не е предпоставка за верни и лоялни клиенти.
Отдаденост и лично отношение към всеки един потребител, уважение към неговата личност и съпричастност към ситуациите, в които се намира той. Така се печелят клиенти!
Според видео реклама на SN Brussels Airlines, можете да впечатлите човека, избрал вашите услуги:
чрез личния и индивидуален подход към всеки един потребител;
чрез проява на желание и страст за максимално добро отношение към клиента;
чрез съдействие по всякакви начини;
чрез проявяване на разбиране към нуждите и желанията на клиента (дори и най-личните).
С какво ме впечатли рекламата на SN Brussels Airlines?
Отношенията между клиент и компания преминават на по-високо емоционални и психологическо ниво. Компанията скъсява дистанцията с клиента, става негов приятел, който го подкрепя във всякакви моменти и се грижи за него.
Видео рекламата всъщност представя добавената стойност, която потребителят би получил, ако пътува с въпросната авиолиния.
Или как едно обикновено пътуване със самолет може да се превърне в приятен и незабравим момент.
Благодаря на моята колежка Росяна Сотирова, която откри рекламата и я сподели с мен!
Става все по-трудно да се печели доверието на клиентите
Прилично обслужване? Не е достатъчно.
Добро обслужване? Прави впечатление, но не е предпоставка за верни и лоялни клиенти.
Отдаденост и лично отношение към всеки един потребител, уважение към неговата личност и съпричастност към ситуациите, в които се намира той. Така се печелят клиенти!
Според видео реклама на SN Brussels Airlines, можете да впечатлите човека, избрал вашите услуги:
чрез личния и индивидуален подход към всеки един потребител;
чрез проява на желание и страст за максимално добро отношение към клиента;
чрез съдействие по всякакви начини;
чрез проявяване на разбиране към нуждите и желанията на клиента (дори и най-личните).
С какво ме впечатли рекламата на SN Brussels Airlines?
Отношенията между клиент и компания преминават на по-високо емоционални и психологическо ниво. Компанията скъсява дистанцията с клиента, става негов приятел, който го подкрепя във всякакви моменти и се грижи за него.
Видео рекламата всъщност представя добавената стойност, която потребителят би получил, ако пътува с въпросната авиолиния.
Или как едно обикновено пътуване със самолет може да се превърне в приятен и незабравим момент.
Благодаря на моята колежка Росяна Сотирова, която откри рекламата и я сподели с мен!
Петя благодаря ти, че използва този красив цвят :)
Слънчев ден :)
Не разбрах .
Обикновенно клиента плаща добавената стойност не я получава като ползва някаква услуга .
А може би така е я Абсолютния Свят ?
;)