Към Доган: На когото не му харесва, ДА ОТИДЕ ДА ГЛАСУВА

Или…

Безумна наглост = Доган


Няма как да не споделя, че изказването на Доган ме И З У М И !

Поздравления! Няма по-хубаво, когато един човек сам се издъни и си покаже истинското лице, така както направи Доган. Собствената му кампания се превръща в анти-кампания.




Ето и цитат от материала, публикуван от dnevnik.bg:

"Като че ли който поиска да стане политик, започва кампания анти-Доган. Като че ли всички са против нас. Против мен. На тях искам да кажа, че мишката и плъхът се борят помежду си, но не може мишка и плъх да се борят с тигри и лъвове! Всеки трябва да се бори със себеподобните си! Аз нямам намерение да живея на друго място. Ние нямаме намерение да живеем на друго място! На когото не му харесва, да отиде да живее където поиска."


Не, г-н Доган, аз бих казала, че няма да се случи така, както вие искате. Ако искаме България да се оправи, Не трябва така да се случва.

Затова, като контра отговор към това изказване, предлагам:


На когото не му харесва, ДА ОТИДЕ ДА ГЛАСУВА!


Така…. Нека опитам да се абстрахирам от това кой е направил изказването.


Но…


Който и политик да се изкаже по този начин, веднага бих се запитала "Как така са го избрали?!". Ако той не може да убеди гражданите и опонентите си и да им покаже, че върши някаква работа, какво изобщо прави в политиката. Или може би е забравил, че е там, за да работи ЗА БЪЛГАРИЯ и гражданите й, а не да ги прогонва.

Да заявяваш такива неща е проява на агресия, а агресията е прикритие на страха от това, че си слаб и не можеш да се справиш със ситуацията.

9 Comments:

  • Много искам да разбера дали някой от съдебната система ще се самосезира за това изкване на г-н Доган??? Дали това не е същото като насилствената смяна на имената?? Нека българите сами да си отговорят и да си отворят очите и ушите най-накрая!!!!

  • Аз не мога да разбера как още го търпим този в парламента!!!Не е ли време да му покажем в чия и най-вече в коя държава се намира!Нека да с действията ни,нека заедно го накараме да си ходи!

  • В сравнение с кампаниите на други партии аз не виждам никъде агресия.Личните симпатии са друго нещо.

  • Браво Петя! Харесва ми да чета тук :)

  • И аз като Бедров ! А и ако това на снимката си ти - много си хубава ! Хубавица и умница ! Браво ! Затова да си останем в България и на изборите да я прочистим от политическата измет ! Браво и на Слави за последната му инициатива да вкара един свестен депутат в парламента .

  • Благодаря на Бедров и Анонимен, радвам се, че моят блог ви харесва. :)

    И призивът е добър - нека изчистим България...

  • Съжалих че се писах анонимен . Казвам се Иван Найденов ;)

  • Приятно ми е, Иване. По-добре е когато хората не се крият зад това "анонимен", но си е въпрос на личен избор. :)

  • This comment has been removed by the author.

Post a Comment