No ribs, no juice

Или...
рекламата, която ме развесели днес :)

Поздравявам ви с рекламата, която днес видях първо в сп. Мениджър от месец Май, а после намерих и в интернет.
Креативно, секси, остроумно, наистина много добра печатна реклама на презервативи Lifestyle.

Все пак още е уикенд. Нищо, че вчера беше работен ден, времето е хубаво, затова забавлявайте се и си почивайте.... :)

8 Comments:

  • Хубава реклама :) И при презервативите рекламата е много важна. Както заради по-добрата реклама Нокиа е предпочитана пред Сони Ериксон, въпреки по-доброто качество и по-ниската цена на последните, така и Лайфстайлс са на заден план спрямо Дюрекс единствено заради рекламата.

  • Рекламата за всеки продукт е от ключово значение, особено за да се разграничи от конкурента.
    Дюрекс определено имат много по-силна печатна и тв реклама, а Нокиа и Сони Ериксън просто не могат да бъдат сравнявани. :)

  • Като съотнощение цена качество, поне според мен, Сони Ериксон са много по-добри. Но Нокиа винаги са имали много агресивна и ефективна реклама. За съжаление, по неразбираема причина, от СЕ не държат толкова на рекламата. За това са на трето място, докато заслужават да са на първо.

    И докато сме на темата за мобилните телефони, без да съм професионалист в рекламата ми прави впечатление нещо много важно. Нокиа създават един специален образ на потребителя си. Така постъпват и Мерцедес, да речем. Кока-Кола също прибягва до този метод. Явно е много важно потребителят на марката ти да почувства, че купувайки твоя продукт освен самата придобивка получава и друго -- става част от група хора, споделящи неговите виждания и вкусове.

  • По тази тема изписани цели книги. :) Но това, което е хубаво една марка да дава на своя потребител е допълнителната стойност, т.е. след като си купя един продукт аз се чувствам по определен начин, който марката ми "продава", но това вече е не толкова материалното, колкото себеусещането на човека. Затова и в рекламата се използва яко психология.

    Иначе за Нокиа и Сони Ериксън не мога да споря, ползвам Нокиа, не харесвам менюто и дизайна на Сони Ериксън. :) Иначе рекламите на Нокиа са страшни, а сега даже и не мога да се сетя някоя реклама на Сони Ериксън. Обаче както днес четох пак в сп. Мениджър, Серджо Зийман казва относно намалелите бюджети за маркетинг и реклама тала: "Все едно да спрете да наливате бензин в резервоара на автомобила си. Да, ще спестите пари, но няма да стигнете надалеч".

  • Петър said...

    Ако е добра рекламата и успее да се запечата в паметта на даден човек, то дори и да премериш продукта и да кажеш, че технически има по-добри от него, стига потребителят му се кефи и да го зарежда с някакви емоции, реалните качества на закупеното са второстепенни.. Самовнушението е голяма работа.. :]

  • Точната дума наистина е самовнушение!

  • Петракис said...

    Така е.. в крайна сметка никой нищо не може да ти внуши, но може да гъделичка и насърчава самовнушението ти.

  • Обаче има случаи, в които съм ставала жертва на рекламите и много съм съжалявала, за което. Например с Макдоналдс и "невероятното" им азиатско меню и по-точно императорските скариди, които имаха страхотни реклами из цяла София, но после цял ден ми беше лошо...

Post a Comment