Да се извиниш на читателите


Английският вестник Evening Standardсе извинява на своите читатели. Извиненията са поднесени с атрактивна билборд кампания, обхващаща целия Лондон. Вчера попаднах на тази любопитна новина в електронното издание на Wall Street Journal.

Извиняваме се, че бяхме негативни, Извиняваме се, че бяхме предсказуеми, Извиняваме се, че изгубихме връзката с вас... това са част от извиненията, които поднася вестникът. Печатната медия стартира промени в цялостната си концепция с идеята да преоткрие нови начини за привличане на читатели.

Кампанията цели да преобрази изданието, което съществува от 181 години, но от началото на 2009 г. е с нов собственик - руският бизнесмен Александър Лебедов.

Печатните медии са изправени пред тежки предизвикателства, това вече е очевидно. Много авторитетни издания фалираха през последните месеци, тиражите падат, печатните реклами намаляват... Но ето, че кризата в индустрията дава възможност да се открият нови бизнес модели, стратегии и креативни идеи, които да помогнат на по-добрите и по-гъвкавите да оцелеят.

***

Представям си само как след години някои български печатни медии биха могли да се извинят на читателите си:

„Извиняваме се, че бяхме инструмент на властта, а не неин коректив”

„Извиняваме се, че обслужвахме политически интереси”


Уви, изглежда нереалистично!

1 Comments:

  • Аааа не сори имах пред вид, че от тази статия ми дойде много добрата идея, просто нещо обърках, къде искам да коментирам ;DD

Post a Comment