Лош клиент, лош

Или

Кризата предизвиква лошото у хората

Забелязали ли сте, че напоследък хората променят поведението си, но към по-лошо? Особено сериозно се усеща тази тенденция при поведението на клиентите. Това е общо мнение в бизнес средите, независимо от сферата, и се споделя от много специалисти. По тази тема Advertising Age публикуваха материал на 21 май, който само за няколко дни се превърна в един от най-коментираният на www.adage.com.

Сред най-фрапaнтните нови изисквания на клиентите са не само намалените цени на обслужване, но и изискванията за по-бързи резултати, по-кратки срокове за изпълнение на договорените услуги, дори предприемане на не етични бизнес практики. Най-опасни пък са самостоятелните решения на клиентите, че точно сега могат да се справят без дадена консултантска услуга, само и само, за да се спестят пари.

Този тип реакции и поведение няма по никакъв начин да спомогнат на компаниите да се справят с финансовата криза. Напротив, изправяйки се пред трудностите на пазара, всеки трябва да работи за по-доброто качество на услугите, за да не се позволи спад на заплащането на тях.

Точно сега от особена важност е да се убедят клиентите, че запазването (дори повишаването) на качеството на услугите и професионалното поведение, е най-доброто, което може да се направи в условията на криза.

0 Comments:

Post a Comment