Поздравления за WWF и Globul
Не мога да не споделя колко много ме впечатли една креативна реклама, която видях в dnevnik.bg, докато четях една статия.
Рекламата е следната:
Красив природен пейзаж, но замърсен с боклуци, обърнат наопаки с текст, също изписан наопаки, който гласи: Промени гледната си точка към природата.


Когато се отиде с курсора върху банера, се появява опция картинката да се завърти.

След този оригинален тийзър, се появява и посланието на рекламата, което е покана за участие в почистване на природните паркове в Деня на природните паркове 23 май. Организатори са WWF и Globul.

Браво, супер е рекламата! Спорили сме дали М-Тел или Глобул са по-добри, но впечатляват с тези зелени кампании. Макар и да са малко зад М-тел, които бяха въвели електронна фактура минимум година две преди Глобул да знаят, какво и какъв е смисъла.
Рекламата просто се откроява на фона на всички други елементарни и неоригинални опити да се рекламира някакъв продукт/услуга. Тук не става въпрос да сравняваме Мтел и Глобул, защото това си е наш "спор", а темата на материала не го засяга :)
А за електронната фактура - тя е въведена отдавна, просто от скоро започна кампанията да се откажеш от хартиения вариант, който получаваш в пощата си. Всъщност не защитавам нито Глобул, нито М-тел, (все пак мобилните услуги в БГ са едни от най-скъпите от тези в цяла Европа). Просто посочвам фактите и споделям това, което ми е харесало. :)