Потребителят = господар на пазара

Преди да пожелаеш по-голям пазарен дял е добре да се извиниш на потребителите.

Преди да се опитваш да възвърнеш доверието в своя бизнес, трябва да се извиниш на клиентите, с които не си бил съвсем честен...

Това може би ще се окаже един от печелившите маркетингови подходи в близко бъдеще.

Извиненията към клиентите зачестиха напоследък. Едни от първите, които предприеха подобна кампания, бяха Evening Standart ("Да се извиниш на читателите" - тук можеш да прочетеш повече).

Сега извиненията продължават и големите компании масово се опитват да спечелят отново своите клиенти и да възвърнат доверието им към продуктите и услугите, които предлагат.

Най-вероятно кризата ще се отрази добре на онези компании, които не намаляват комуникационните си бюджети, а търсят нови подходи за взаимодействие чрез тях с клиентите.

Искам да споделя с вас една страхотна статия от Advertising Age: Before Marketers Ask for Trust, Perhaps They Should Apologize
(by
Jonah Bloom; Published: May 25, 2009)

0 Comments:

Post a Comment