
Преди да се опитваш да възвърнеш доверието в своя бизнес, трябва да се извиниш на клиентите, с които не си бил съвсем честен...
Това може би ще се окаже един от печелившите маркетингови подходи в близко бъдеще.
Извиненията към клиентите зачестиха напоследък. Едни от първите, които предприеха подобна кампания, бяха Evening Standart ("Да се извиниш на читателите" - тук можеш да прочетеш повече).
Сега извиненията продължават и големите компании масово се опитват да спечелят отново своите клиенти и да възвърнат доверието им към продуктите и услугите, които предлагат.
Най-вероятно кризата ще се отрази добре на онези компании, които не намаляват комуникационните си бюджети, а търсят нови подходи за взаимодействие чрез тях с клиентите.
Искам да споделя с вас една страхотна статия от Advertising Age: Before Marketers Ask for Trust, Perhaps They Should Apologize
(by Jonah Bloom; Published: May 25, 2009)
Искам да споделя с вас една страхотна статия от Advertising Age: Before Marketers Ask for Trust, Perhaps They Should Apologize
(by Jonah Bloom; Published: May 25, 2009)
0 Comments:
Post a Comment