Телевизията като продукт за рекламиране

или...

Добра реклама на телевизионен канал


Днес попаднах на тази видео реклама на телевизия Bee TV.





Рекламата е силно въздействаща, защото преминава през ужасно много емоции в рамките на 2 минути. Картините се сменят бързо, показват се противоречиви ситуации от човешкия живот, всичко изглежда реално, на моменти може би дори скандално. Но точно тази комбинация от чувства, емоции и различни визии, представя мноогобразието на живота. Музиката допълва картините и е в унисон с показваните емоционални състояния.

Рекламата завършва със слогана "All the emotions of live on one channel" и тогава всъщност се разбира, че се рекламира телевизионен канал. А същността на медията телевизия е да показва именно това - живота и неговите различни лица, различните измерения и ситуации.

До момента никога не бях чувала за Bee TV и затова от любопитство /и повлияна от рекламата/, потърсих информация и ето синтезирано какво намерих:

Company profile of Bee TV
* Was conceptualized in 2006 and officially established in 2007
* Was founded by well known players in the TV and technology arena
* Has 30+ employees in offices in Milan, Tel Aviv and Los Angeles
* Is owned by a Dutch BV holding company with two subsidiaries in Italy and Israel
* Manages projects and services with leading platforms worldwide

Телевизиите според мен са сред трудните продукти за реклама. Защо смятам така, ще споделя набързо:

Хората започват все по-малко да гледат телевизия - те са заети все повече, но и имат голям избор от алтернативи за свободното си време. Гледаемостта на телевизия спада с годините, особено след появата на интернет. Ако съдя по себе си, българските телевизии много трудно биха ме привлекли като постоянен зрител - в момента ориентировъчно гледам телевизия максимум по 45 минути месечно. Затова и се измислят какви ли не предавания, но в повечето случаи броят им се поставя над изискванията за качество. Продължителните реклами, които пък прекъсват филмите и предаванията, са допълнително отблъскващ фактор. И не на последно място по важност -много по-практично е да гледам това, което ме интересува в удобно за мен време, когато просто си го пусна онлайн или си го сваля.

Затова тази реклама ме впечатли. Тук не става въпрос за отделно предаване, заради което да гледам определен тв канал.

Това видео е цялостна имиджова реклама на една телевизия. Ако рекламата не е заблуждаваща и телевизията наистина има с какво да се привлече зрителски интерес, то определено бих си променила нагласите към телевизионните продукти като цяло.

Или може би просто българският тв пазар вече ме е отчаял със своите тв продукции...

2 Comments:

Post a Comment