Реклама от страната на чудесата

Уникално креативна видео реклама, която бомбандира сетивата и екрана :) Не съм виждала до сега нещо подобно... 




Само остава да ме убедят, че чипсът е полезен! 




 

“And Then There Was Salsa” from Frito Lay Dips on Vimeo.


 Благодарности на Слав, който сподели с мен клипчето! :)

6 Comments:

  • :-)) Нали знаеш, че ефектът е да се гледа във Vimeo:-)))

  • :)) И даже действа :)))

  • Хихи, това е сладко:)
    Колкото до полезността на чипса - на повечето хора убеждение не им трябва, те действат по инстинкт. Достатъчно е рекламата да им "влезе" в главичките.

  • В интерес на истината само като знам колко е вреден чипсът и дори и тази реклама не може да ме убеди да отида и да си купя :) Тук по-скоро посочвам видеото и се радвам на рекламата като "изкуство", което естествено не гарантира продаваемост на продукта :)

  • Уви, Петя...Това "изкуство" е по-скоро наука, преследва точно определени цели и щом някой е преценил, че си струва парите да се направи, значи е изчислил, че тези пари ще имат не само възвръщаемост, а и ще донесат добра печалба. В крайна сметка това е единствената цел, с която всяка реклама се прави. Колкото повече има вид на изкуство, особено ако е с невинен и закачлив вид, толкова е по-убедителна.

  • Съгласна съм с вас, но не и на 100%.

    В предишния коментар написах "не гарантира", което казва доста - т.е. може да има продажби, но може и да няма. Хората вече имат имунитет срещу рекламите, ставали са многократно техни жертви. Традиционната реклама губи силата си, затова се търсят и методи като този с това видео. И все пак - няма гаранция, че тези красоти от екрана ще ви отведат до магазина, за да си вземете чипс, ако вие така или иначе не ядете чипс.

    Вече дори и самите рекламодатели се оплакват, че добрите реклами печелят награди по фестивали, но не им докарват печалби. Просто хората се променят, рекламата също трябва да се промени. Някои от нещата, които са били успешни преди 10 години, днес може да бъдат абсолютно неефективни.

    Темата е многопластова и може дълго да се коментира. :) Затова се фокусирах само върху креативността на видеото, без въобще да коментирам ефективността.

Post a Comment