Да "изпееш" новините

Попаднах на страхотна песничка, посветена на английския вестник Daily Mail, създадена по идея на автора на известния блог Dan and Dan.


Песничката е визуализирана със страници от различни броеве на вестника. И естествено от PR-ска гледна точка това ми се струва, че е много креативен начин за (ироничен) медиен мониторинг на теми от "дневния ред" на изданието. 


Малко допълнителна информация за Daily Mail: Изданието е таблоиден всекидневник, който съществува от 1896 година, и  днес вторият по продажби вестник във Великобритания след The Sun. Слоган на вестника е "Всекидневник за заетия човек", а редакторският стил на работа е подчинен на идеята "Обяснявай, опростявай, изяснявай." Daily Mail налага нов тип журналисти, известни като "подредакторите", чията работа е да преписват готови статии, да оформят заглавия и подзаглавия и да добавят към материалите нещо за "цвят", което е в стила на вестника. Изданието няма твърда политическа обвързаност. Любопитно е, че е един от първите вестници с най-голяма женска аудитория - и до днес тя образува над 50% от общия брой на читателите. 

Слушам песничката, забавлявам се и си набелязвам някои български издания, на които бих посветила подобно клипче, стига да имах китара.... ;)


2 Comments:

  • WOW tozi e velik tip... lele tova klipche beshe strahotno.... hahhahahahha because I read it in the daily mail hahahahhahahaah

  • много добро изпълнение :) а и в Google вече като се напише Daily Mail и това излиза сред първите резултати :) Могат да го вземат да им прави презентации пред клиенти хахаах

Post a Comment