Какво знае Google за мен


Google е голяма клюкарка - винаги съм го твърдяла. 

Събуждам се в неделя сутрин и веднага се нахвърлям на лаптопа, който винаги стои в кризисна готовност близо до спалнята. И какво да видя - съобщение от Васи да се включа в нов блог експеримент "Какво знае Google за мен", който е стартиран от Алекс

Уау, звучи ми интересно. Сутрешното кафе е готово и сядам пред лаптопа да си поклюкаря с Google за две неща - Petya N. Georgieva и Петя Н. Георгиева... хайде да видим сега...

>> Според първите резултати Google е категорично убеден, че имам блог, кръстен Petya N. Georgieva, който е тематично посветен на пъблик рилейшънс, медии, комуникации, реклама, новини и... други интересни теми! 
 
>> Както и че имам и регистрация в svejo.net, както и акаунти в Facebook, Twitter, LinkedIn, PR Kernel. Благодаря ти, че си "бюро информация", Google. 

>> Показва ето тази моя снимка...

>> Хм, още от първата страница с резултати научавам, че ecocatalog.eu са ползвали моя статия от 8 юни 2009, посветена за World Oceans Day, като дори не са ми сложили линк към блога.

>> Най-важното не е пропуснато: Уча public relations в Софийския Университет и работя като PR специалист в PR агенция Intelday Solutions.

>> Участвам в организирането на TEDxSofia през лятото на 2009 г. Това беше първата идея за TEDx събитие в България, по която работихме заедно с Алек Томанов и Андрей Митов. Поради стечение на обстоятелствата нямахме много късмет. TEDxSofia не се състоя, но направихме PreTEDxSofia meeting и се срещнахме с готини хора с общи интереси и беше много яко. 

>> Google активно помага да разпространи идеята за PR експеримента PR everyday life, който стартирах от 1 март 2010 г. Гледам материалите към рубриката. И с удоволствие се радвам на това, че prnew.org писаха за експеримента и първия гост на рубриката.

>> Виждам колко тъжен коментар съм писала относно закриването на RE:TV на блога на Ралица Ковачева. Мхм... Google показва всички коментари, писани някога от мен.  Преобладават коментари в блога на Алек Томанов (защо ли?). Има и бонус -  Google-клю-клю показва дори и някои от групите във Facebook, към които съм се присъединила. 

>> Google ми напомня, че много харесвам книгата "Бъди идеяист". 

>> ... както и... че, докато съм учила в Руското училище във Варна, съм участвала в Национален конкурс по Физика в Интернет на тема Термоядрен синтез:

Термоядрен синтез
VIII СОУ "Александър Пушкин" - гр.Варна
Деян Костадинов Костадинов, 15 год.
Марина Панайотова Панайотова, 15 год.
Петя Николаева Георгиева, 15 год.
Красимира Белецова, ръководител 

И така, има още, но да не изпадаме в големи подробности... Позабавлявах се доста и благодаря много за възможността за участие в блог играта. Сега нека видим какво мисли Google за Бисер Вълов и Мария Василева.











2 Comments:

Post a Comment