Дефиле на марките в "Sex and the city 2"

Kellogg, Cadbury и Coca-Cola, придружени от дебютиращи във филмовата реклама марки като Dulux и www.lastminute.com, са част от брандовете, които ще дефилират пред зрителите на "Sex and the City 2", който излиза пред май 2010.

Digital Cinema House -  агенцията, която продава рекламите във филма, представи част от марките, които ще бъдат представени покрай четирите световно известни мацки. 

Зърнените закуски Special K на Kellogg ще могат да бъдат видяни през цели 60 секунди. 

Шоколадите Cadbury (мммм) пък ще покажат най-новата си тв реклама:





Прохождащи във филмовите реклами ще бъдат боите Dulux и сайтът www.lastminute.com

Кампанията на Dulux "Хайде да оцветяваме" ще се влее в духа на Sex and the City - в
първия филм героините заместваха пред малката дъщеричка на Шарлот думата 
секс с "оцветяване".

Transport for London участват също във филма с кратък спот, промотиращ по-сигурното придвижване с градски транспорт в Лондон през нощта.

Туристическият сайт LastMinute.com пренасят кампанията си "Good Stuff" в игралния филм.

Reebok и Magnum са сред другите дефилиращи марки. А Skyy Vodka са промоционален спонсор на филма.

От Facebook Fan Page на филма виждам, че и HP си партнират със създателите на филма, като предоставят възможността една почитателка да замине за Ню Йорк, придружавана от три свои приятелки, където заедно ще се почувстват като Кари, Саманта, Шарлот и Миранда. 

Мога да кажа, че вече с нетърпение чакам да видя как ще изглежда филмът след толкова много интегриран маркетинг и product placement...  :)

2 Comments:

  • Dulux просто е най - добрата английска марка за производство на бои за интериори и екстериори

  • Абсолютно! И знаят как да се представят креативно, най-много ми харесва тяхната идея за "Хайде да оцветяваме".

Post a Comment