Edelman е PR агенция на десетилетието според The Holmes Group & The Holmes Report.
Ако се върнем с 10 година назад във времето, ще видим Edelman като шестата по големина PR агенция на световно ниво. По това време агенцията се занимава предимно с PR в сферата на здравеопазването, но и постепенно започва да представя много успешни копоративни проекти. Сред най-запомнящите се проекти са Еко-magination (кампания на GE за обществените усилия на петролната промишленост) и имиджовите кампании Wal-Mart.
През десетилетието, Edelman се открояват и като иноватори при въвеждането на дигиталните и социални медии като средства на PR-a.
Не бива да се пропуска, че през изминалите години Edelman се развива успешно благодарение на две важни имена - David Brain и Alan Vandermolen, които постигат много.
Но най-важното е, че Edelman стартира десетилетието с култура, която насърчава фокусирането върху нови успехи, а не върху съществуващите бизнес модели.
Към Edelman:
Честито и нека бъде все по-добре!
Към всички:
Предстоят много предизвикателства.
Но не бива да се забравя: Всяка заплаха е и възможност! Въпрос на личен избор.
През десетилетието, Edelman се открояват и като иноватори при въвеждането на дигиталните и социални медии като средства на PR-a.
Не бива да се пропуска, че през изминалите години Edelman се развива успешно благодарение на две важни имена - David Brain и Alan Vandermolen, които постигат много.
Но най-важното е, че Edelman стартира десетилетието с култура, която насърчава фокусирането върху нови успехи, а не върху съществуващите бизнес модели.
Към Edelman:
Честито и нека бъде все по-добре!
Към всички:
Предстоят много предизвикателства.
Но не бива да се забравя: Всяка заплаха е и възможност! Въпрос на личен избор.
0 Comments:
Post a Comment