Който ме познава, знае, че страдам от хронично ускоряване на пулса при фиксиране на красиви обувки.
Обувките с идеи могат да се превърнат в нещо повече от просто обувки, те стават страхотен аксесоар и допълват цялостната визия. Обувките с философия обаче са маркетингов шедьовър.
Промените са единственото постоянно нещо в живота. Светът се променя непрекъснато. Бизнесът също, а заедно с него и различните марки, а интегрирани маркетингови стратегии стават все по-комплексни и достигат едно ново ниво на корпоративна философия.
Представете си, че продавате обувки, предимно сандали. Но продавате сандали не кога да е, а сега, в 21 век, когато еко катаклизмите ни напомнят всячески, че сме злоупотребили с природата и нейните ресурси. Продавате сандали и естествено искате да имате нови клиенти и да запазвате настоящите. Затова решавате да превърнете клиента не само в потребител, но и в носител на дадена философия, която да трансформира продажбата в нещо повече от носене на сандали, да стане начин и стил на живот. За да достигнете до своите потребители, решавате да засегнете важен аспект от техния живот и среда. Например, живеете в Бразилия и искате да защитите тропическите гори, които са от съществено значение за природата и са всепризнати като "дробовете на планетата", защото генерират кислород и поглъщат вредния въглероден двуокис.
Въпреки че продавате сандали, предприемате еко мисия и ставате защитник на тропическите гори. Заедно с кутията за обувки, продавате идея и послание: нека се грижим за околната среда, защото тя ни дава живот. За да наложите обаче този модел на поведение у потребители, които все пак си купуват сандали, за да са модерни, хубави и да им е комфортно, вие избирате красива и известна личност, с която всеки би искал да се асоциира. Внимателно подбирате най-подходящата личност, която притежава чар и красота, известност и аторитет, живее модерно, но и отговорно, и също споделя вашата еко философия. До тук с представянето.
Тази идея вече е реализирана от Ipanema Sandals - марка бразилски обувки, които популяризират своята концепция за опазването на тропическите гори в Бразилия и привличат за лице на кампанията си топ модел номер едно в света Жизел Бюндхен.
Капманията на Ipanema Sandals изглежда иновативна, интересна и наистина добра.
Това е страхотен пример за социално отговорно поведение на марката.
Страхотен пример за синхронизиране на философията на една марка със социалния климат на средата, от която е част тя.
Страхотен пример за правилния избор на рекламно лице, което наистина вярва в идеята и я защитава със своя начин на живот.
Ipamena всъщност е район на Рио де Жанейро, който приютява едни от най-големите тропически гори. Ipanema придобива популярност с песента The Girl from Ipanema.
Цялостната идея на кампанията е да се предпази водният запас на реките около Рио де Жанейро и да се намали изсичането на тропическите гори.
А рекламната кампания, която популяризира философията на компанията, е още по-креативна.
Тук можете да разгледате и видео рекламите с Жизел
Тук има повече факти и информация за компанията и произвоството на този тип обувки.
0 Comments:
Post a Comment