Спад в заявките за участие на рекламния фестивал Cannes Lions 2009
20% спад. Това е горчивата равносметка, която си направиха организаторите на Cannes Lions. Намаляват желаещите да участват в един от най-престижните рекламни фестивали в света. Тази година са подадени 22 652 заявки за участие на фестивала, докато през 2008г. бяха подадени 28 284.
Категорията за участие, в която има най-голям спад, е Press Lions - тази година са подадени 5 048 по-малко заявки /или 32.3% по-малко спрямо 2008 г./. Следващата "нещастна" категория - Film Lions (която е и една от най-атрактивните) - с 3453 по-малко.
Категориите Web и Външна реклама също губят желаещи /с около 20% надолу/.
Единствените две категории с ръст за 2009 г. /но за жалост доста невзрачен/ са Promo Lions /1.4%/ и Design Lions /1.2%/.
За първа година е въведена и новата категория PR, която е успяла да събере 431 регистрации за участие.
Наградите ще бъдат обявени на:
20% спад. Това е горчивата равносметка, която си направиха организаторите на Cannes Lions. Намаляват желаещите да участват в един от най-престижните рекламни фестивали в света. Тази година са подадени 22 652 заявки за участие на фестивала, докато през 2008г. бяха подадени 28 284.
Категорията за участие, в която има най-голям спад, е Press Lions - тази година са подадени 5 048 по-малко заявки /или 32.3% по-малко спрямо 2008 г./. Следващата "нещастна" категория - Film Lions (която е и една от най-атрактивните) - с 3453 по-малко.
Категориите Web и Външна реклама също губят желаещи /с около 20% надолу/.
Единствените две категории с ръст за 2009 г. /но за жалост доста невзрачен/ са Promo Lions /1.4%/ и Design Lions /1.2%/.
За първа година е въведена и новата категория PR, която е успяла да събере 431 регистрации за участие.
Наградите ще бъдат обявени на:
22 юни -Promo, PR and Direct Lions Awards
0 Comments:
Post a Comment