Интегрирано: valenTALLY's day


Червено. Розово. Сърца. Кич. Брандирана любов. Марките сигурно са полудели. Идва 14 февруари.

Но най-накрая една интересна промоционална кампания около Св. Валентин успя да привлече вниманието ми. 

Швейцарската марка за дрехи TALLY WEiJL пусна промоционален ваучер за намаление от 20% при покупки до 14.02.2010, който бе разпространен през фен групата на компанията във Facebook и е валиден за всички нейни фенове в социалната мрежа. 

Само в един ваучер-подарък Tally са успяли да съчетаят: 
1.   Празнична промоция на всички продукти. 
2.  Безплатно разпространение и реклама, използвайки Facebook FanPage като канал за разпращане на съобщението.
3.   Директен маркетинг и пряко достигане до потребителите чрез социалната мрежа. 
4.   И естествено самият подарък от 20% off за лоялни клиенти (предполага се, че поне част от феновете във Facebook са точно такива). 

На това му казвам умен интегриран маркетинг. 
А заигравката с името на компанията и празника - Valentine's + Tally = ValenTALLY's, е перфектното примамливо послание, което привлича вниманието. 

Не искам да пропускам да спомена, че изчистеният дизайн на ваучера го прави приятно различаващ се сред цялата Валентинова-маркетинг-еуфория. 

Може би ще отскоча тези дни до магазин на Tally...

0 Comments:

Post a Comment