Червено. Розово. Сърца. Кич. Брандирана любов. Марките сигурно са полудели. Идва 14 февруари.
Но най-накрая една интересна промоционална кампания около Св. Валентин успя да привлече вниманието ми.
Швейцарската марка за дрехи TALLY WEiJL пусна промоционален ваучер за намаление от 20% при покупки до 14.02.2010, който бе разпространен през фен групата на компанията във Facebook и е валиден за всички нейни фенове в социалната мрежа.
Само в един ваучер-подарък Tally са успяли да съчетаят:
1. Празнична промоция на всички продукти.
2. Безплатно разпространение и реклама, използвайки Facebook FanPage като канал за разпращане на съобщението.
3. Директен маркетинг и пряко достигане до потребителите чрез социалната мрежа.
4. И естествено самият подарък от 20% off за лоялни клиенти (предполага се, че поне част от феновете във Facebook са точно такива).
На това му казвам умен интегриран маркетинг.
А заигравката с името на компанията и празника - Valentine's + Tally = ValenTALLY's, е перфектното примамливо послание, което привлича вниманието.
Не искам да пропускам да спомена, че изчистеният дизайн на ваучера го прави приятно различаващ се сред цялата Валентинова-маркетинг-еуфория.
Може би ще отскоча тези дни до магазин на Tally...
0 Comments:
Post a Comment