7 занимания за легло

За жалост няма да пиша за някакви сладки секси неща, които могат да се правят в леглото. Друг път може и да обменим малко свежи идейки, но тези дни са ми забранили физическата активност.

Сега по-скоро ще дам идеи какво може да прави човек, принуден да стои само в леглото, защото например е пострадал с някои от краката и трябва само да лежи. Кофти, но винаги може да се измисли нещо. Ще се радвам и на нови предложения, тъй като ме очакват още няколко дни в този дух...

1. Интернет, facebook, skype... и всичко, свързано с любимите занимания, за които не ми остава принципно много време. Наваксах с приятели, с които не се бяхме чували отдавна. Смених си статуса във facebook поне около 10 пъти само първите няколко часа от първия ми принудителен ден в леглото... Разчистих доста и профила от излишни снимки и незнайни "приятели". А, да разбрах кога ще умра според facebook, както и първата буква на човека, който ме обича, за малко да започна да играя и FarmVille... Тук е и мястото да се извиня на приятелите си, които бяха заляти с нотификейшънс за моите действия в социалната мрежа, доста линкове шервах...

2. Блогосферата - yes, наваксах и с изчитането на последните интересни статийки от любимите блогове, които следя. Даже открих много добри нови попадения като Ентелегентно.

Доста от шернатите линкове са на яки материали от Ентелегентно...

Изчетох най-различни материали - от статиите на маркетинг гурото Сет Годин до всички възможни забавни и безсмислени статии, споделени в Свежо.
Всъщност Свежо.нет много ми помага и го препоръчвам на всички (с доста свободно време) - от линк на линк могат да се открият наистина много неща за четене.

3. "Любовта трае три години" - за трети път прочетох тази книга на Фредерик Бегбеде. И много й се кефя отново. Забавлява ме начинът, по който се описва любовта, брака, изневярата, колебанията... Но като цяло книгите са добра компания за прекарване на дълго време в легло... за жалост аз бях неподготвена и имам само няколко книги около себе си.

4. Сред всичко жизнено важно, което трябва да ви е под ръка и близо до вас, бих препоръчала и бутилка с алкохолно съдържание по предпочитание и според медицинската диагноза. Аз заложих на мартини и не съжалявам. Както се казва No Martini, No Party.

5. Филми, филми, филми.... или най-доброто, което имах е Wall.e. Когато сте на легло ви трябва нещо оптимистично, което да ви разсмее и с което да убиете малко време. Нищо, че го гледах за втори път, посмях се доста. Хм, може би е заради мартинито...

6. Приятелите. Каквото и да ви се случи, ще го преживеете най-вече благодарение на приятелите си. Дали ще ви донесат шоколад и сладолед или просто ще ви изпращат забавни неща по мейла и ще си говорят постоянно с вас по скайп... това няма значение. Защото те са с вас, където и да са, и ви подкрепят.

7. Интериорен дизайн. Докато си лехаж, промених целия вид на къщата. На ум. Представях си как аз бих обзавела тази типична холандска къща, в която живея в момента под наем...

Е, аз все още съм в леглото, което не е като това на картинката, но какво да се прави..


2 Comments:

  • "Любовта трае три години" на Фредерик Бегбеде е наистина много добро предложение.Скоро я четох и останах впечатлена. За другите занимания си избрала добри попадения :)

  • да, една от любимите ми книги е тази :) мога пак и пак да я прочета :)

Post a Comment