PR (викач)

Едно интересно допълнение в контекста на материала на Васи - "Луди мъже".

Или за стереотипите за хората, работещи в в PR-a и рекламата на родна територия.

Тази снимка още преди година обиколи с бясна скорост мрежата, масово побъркваше PR специалистите от смях и беше хит доста дълго време. Поне в нашия офис много добре се посмяхме. Но зад забавното невежество, стои една огромна пропаст в представите на хората у нас какво е това PR.

>> И както казва Васи:
...в България, където "PR-специалист" е синоним на "дългокрака куха бивша моделка" или "тройка перхидролизирани участнички в Big Brother".

3 Comments:

  • Един клиент е направил тази снимка на плакат и в момента тя виси в заседателната зала на офиса. Добре е от време на време да не се взимаме твърде насериозно и да можем да се смеем на себе си. Но наистина, стереотипите са нещо сериозно и могат да се превърнат в сериозна пречка. Още помня как в края на първата ни среща с нов клиент той каза на мен и шефа ми "Хм, приятно изненадан съм, вие сте първите PR-и, които не са пияни на края на срещата" Беше 7 часа вечерта, среща в офис. Коментарът е излишен...

  • ХХАХХАХАХААХХА ПЯН ПР АХХАХАХ

  • хахахахах това ми напомня на дядо ми, който вика "това пиар звучи като пиян, кажи ми, Пете, какво правите вие пиарите??" :) :) :) всъщност ние в офиса сме пълни с алкохол, защото в бизнеса просто се смята за стилно да подаряваш уиски или вино, но това въобще не е критерий. Вашият клиент, Васи, е имал някакъв много специфичен опит с пиари хахаха (rofl) дори и в офис, дори и преди 19ч. вечерта :)

Post a Comment