Щастие х 6

1. Пътувания – определяне на посоката, приготвяне на багажа, заминаването, пристигането, престоя, откриването, отпътуването – всяка част от изживяването има своя чар. Никога не мога да спра страстта си към пътуването...

2. Уикенда - малко сън, сутрешно дълго кафе с мляко, много преживявания и емоции, срещи, уговорки, обличане за хубава вечер, събличане след хубава вечер И(ЛИ) спокойни следобедни мигове, легло, меки чаршафи, книга, филм, радио Нова…

4. Сладки разговори с приятели, познати, непознати. Рано сутрин, късно вечер, през лятото или докато вали сняг, с кафе, на мартини, вкъщи, навън, в заведение, в леглото, на пейката в парка…

5. Високи токчета. Мерилин Монро казва: „Не знам кой е измислил високите токчета, но всички жени му дължим много.” Подкрепям я.

3. Август и декември да съм си вкъщи във Варна. Това са два момента, които много обичам от цялата година. Лятната почивка и най-хубавите зимни празници събират близките ми хора там, където се чувствам не просто вкъщи, а у дома и където познавам дори най-малките улички. И тогава дните и нощите се сливат, спомените и настоящето също.

6. Обичам свежия аромат на пъпеш.

p.s. Добавих тази снимка, защото точно тогава (събота следобяд преди два дни) си мислех колко съм щастлива просто заради всичко...

Споделям тези 6 неща, които ме правят щастлива, благодарение на Васи, която ме включи в блог играта. Беше ми трудно да подбера само 6 и така осъзнах колко много причини си имам, за да се усмихвам искрено всеки ден.

Сега искам с нас да споделят кои 6 неща ги правят щастливи:

Алек Томанов

Мария Василева

Иван Бедров

1 Comments:

  • Вече се отчетох :)))

    Иначе с две ръце подкрепям твоя пост и особено високите токчета ;-)

Post a Comment