201

Да изказваш мислите си и да разпространяваш идеите си - това е свободата, която ни даде интернет (въпреки нещата, които ни и отне).

Напоследък ставам все по-ентусиазирана относно младата българска блогосфера, защото виждам силата на новите web медии, чрез които имаме свободата да споделяме и коментираме всичко, да поставяме фокуса върху различни теми, въпроси, проблеми. И това започва да работи добре и в България.

Блогът ми ме промени, чрез него започнах да виждам по друг начин, промени и начина ми на живот (сега не мога без интернет), както и взаимовръзките ми с други хора (запознах се с много идейни хора). Всяка споделена мисъл тук може да се разпространи за минути и да достигне до кого ли не - силата е неконтролируема, затова и настъпват промените.

"Ако искаш нещо да продадеш, трябва да похарчиш думи" пише в новата си книга Десислава Бошнакова. Думите и словото са мощно оръжие, а информацията е като нова валута в света, в който живеем. Думите се "харчат", за да споделяме и разпространяваме идеи, за да изразяваме себе си и мислите си...

Това е 201-вият post на Петя Н. Георгиева

Всеки един материал е давал възможности за разговор, размисли, коментари, срещнал ме е с разлини идеи и мнения, с познати и непознати хора, показал ми е други гледни точки, направил ме е по-толерантна към "различното".

И всичко това е един много вълнуващ и бърз процес, който те въвлича в друга реалност, но ти помага да търсиш истината за себе си и да опознаваш действителността.


0 Comments:

Post a Comment