Една добра година

Такава беше моята година. Не искам да я изпращам, искам да остана тук и сега за малко повече. Да остана сега такава каквато съм аз. Такива каквито сме заедно. Но имаме точно 15 дни до края и до новото начало.

Обичам и добрите, и лошите неща, които ми се случиха през последните 12 месеца. Особено добрите, защото са невероятни. Особено лошите, защото покрай тях добрите изглеждат още по-невероятни.

Бях нетърпелива. Но се уча на търпение през цялата година. Уча се да чакам. И имам още доста уроци да взимам.

Много плаках. Но и много се смях.

Задавах си много въпроси, защото бях несигурна, но разбрах, че няма нищо сигурно в живота и спрях да се питам неща, които не зависят от мен.

Страхувах се и все още се страхувам, но продължавам да съм оптимист.

Не бях пътувала толкова много, но пътувах и открих нови земи, култури, хора. Срещнах интересни хора. Обикнах Лондон и Рим. Но не бих се върнала пак в Амстердам.

Падах с колело, но се научих и да карам с една ръка.

Далече съм от вкъщи, но се опитвам да създам усещането за вкъщи навсякъде, където съм.

Бях влюбена и все още съм.

2 Comments:

Post a Comment