Може ли една лампа да бъде самотна и да покаже чувствата си? Да, може. Но с помощта на добър режисьор, креативни идеи и интересни подходи при снимане... И тогава дори една минута е достатъчна.
Ето една реклама, която въпреки че е от преди 3 години, много харесвам, защото е като малка епопея за самотата.
Има реклами и Реклами. Някой се запомнят, други просто те карат да смениш тв канала.
Има рекламисти и Рекламисти. Едните просто правят някакви си рекламни клипчета, като си мислят, че аудиторията им за нищо не става и няма какво друго да прави освен да гледа глупави реклами. А други... създават късометражни филмчета-реклами, които улавят цели палитри от емоции и изпращат интересни послания, като бранда остава скрит до последно и чак накрая се разбира, че това всъщност е реклама.
Обожавам такива реклами. Различните реклами могат да те накарат да мразиш или да обичаш рекламата като цяло.
Спайк Джонз прави точно това - кара те да обичаш рекламата и да се забавляваш с нея. Един от гурутата сред режисьорите на реклами - Спайк, е известен с рекламите се на IKEA, Levi's, Adidas, The Gap, Miller Beer. Продуцент е на много музикални клипове, филми, предавания (сред които Jackass).
0 Comments:
Post a Comment