Помощ! Не ми стига времето!

Понякога обичам да бездействам, но в повечето случаи това ме изнервя, кара ме да се чувствам ужасно и липсата на "нещо за правене" ме потиска. За жалост последните две седмици оставих блоговете ми да "бездействат".

Но отсъствието ми е от блогосферата е заради засилените ангажименти в real life. Въпреки че е август, въпреки че почти навсякъде имам усещането, че нищо не се случва. Аз събирам багажи, спомени, преживявания, опаковам ги в куфари, подготвям преместване, промени, стягам се за пътуване, често започвам да казвам "чао, до скоро" и всичко се случва толкова бързо, че не ми остава време да го осъзная и да го обмисля.

Та сега, когато съм въвлечена в пълната лудница на всякакви събития около мен, ми се иска времето да спре за малко. Или поне да забави хода си, за да мога да наваксам с всички задачки от to-do списъка...

1 Comments:

Post a Comment