Не давай на гладния риба, а го научи да си лови сам...
Социалните каузи и кампании са много деликатна тема - чрез тях се популяризират важни проблеми в обществото, за които са необходими взаимни усилия и подрепа.
Социалните каузи и кампании са много деликатна тема - чрез тях се популяризират важни проблеми в обществото, за които са необходими взаимни усилия и подрепа.
Темата е деликатна за мен, защото е трудно да се намери правилния подход при трансформирането на тези проблеми в медиен продукт, който да достигне до всички потребители, които пък са част от цялата социална група. Забелязала съм, че резултатите обикновеноса не много задоволително - комерсиалното е в повече, драмата се подсилва, всичко изглежда "нагласено"... и това просто не е начина наистина да помогнем на онези, които се нуждаят.
Днес видях един страхотен видео спот - 1GOAL - 1ЦЕЛ - направен от Edelman Worldwide. Този видео материал подкрепя кампанията за подсигуряване на образование на 75 милиона деца в Южна Африка.
Колкото и да съм чувала, сигурно никога няма да мога да си представя условията за живот там, в Африка, докато не ги видя в действителност. Въпреки това в клипа се поставя акцент не толкова върху трагедията, а на желанието за промяна, на начините за подсигуряване на по-добър живот. Усеща се позитивизъм, решителност, желание за развитие, за сбъдване на мечти. Мечти, които в нашия свят са съвсем постижими...
В кампанията са се включили много известни личности и всички призовават за един подпис, който ще е в помощ на онези, които не могат да пишат.
Днес видях един страхотен видео спот - 1GOAL - 1ЦЕЛ - направен от Edelman Worldwide. Този видео материал подкрепя кампанията за подсигуряване на образование на 75 милиона деца в Южна Африка.
Колкото и да съм чувала, сигурно никога няма да мога да си представя условията за живот там, в Африка, докато не ги видя в действителност. Въпреки това в клипа се поставя акцент не толкова върху трагедията, а на желанието за промяна, на начините за подсигуряване на по-добър живот. Усеща се позитивизъм, решителност, желание за развитие, за сбъдване на мечти. Мечти, които в нашия свят са съвсем постижими...
В кампанията са се включили много известни личности и всички призовават за един подпис, който ще е в помощ на онези, които не могат да пишат.
Виж 1GOAL тук
А, защо да търсим мизерията толко далече?!
Не я търся толкова далече, защото тя винаги е около нас. Показвам един добър подход при създаването на социален клип, който подпомага кампания на световно ниво. Или трябва да гледаме само собствената си мизерия?