PR експеримент 7 | Александър Дурчев в PR everyday life

Здравейте,

Дори и с намалена работна седмица, PR експериментът PR everyday life продължава. Работа винаги има по много. Обикновено дори 5 работни дни не ни стигат, така че един по-малко се наваксва с много работа до късно вечерта :)

Проследявайки дори и за 4 дни, работното ежедневие на един известен PR специалист, можем да си направим извода: PR-ите са отдадени на клиентите, живеят с „божурчетата” на клиентите си и дори не им остава време за масаж, но въпреки всичко са много (социално) активни и се занимават с най-различни дейности. 

Представям ви работната седмица на Александър Дурчев, който е гост в PR everyday life. Той се занимава с PR от 10 години и е управител на комуникационна група All Channels Communication (включваща All Channels | PR, All Channels | Advertising, All Channels | Digital, All Channels | Activation, 2Travel) и e заместник председател и избран председател на BAPRA за 2011-2012 г.  

Ако се чудите какво точно аз и Александър Дурчев визираме под “божурчета”, вижте текста от PR експеримента, за да разберете колко кодово, знаково, символно и интересно може да се общува в PR средите. :)


***
Понеделник. Пардон – вторник.
Събуждам се още в 6 ... след четирите досадни почивни дни. Отново ще ходя на работа! Толкова съм развълнуван!
Да, да. До Гергьовден ще си мечтая за онзи хотел с минаралния басейн, мохитото и невероятната гледка към Пирин ... остават още 31 дни ...
Опитвам се да заразя със следваканционния си позитивизъм целия екип (наистина се старая) :).. Традиционната вътрешна среща.  Колегите са свежи и готови за нови подвизи – отбелязваме постигнатото през миналата седмица и набелязваме предстоящите събития.   
Следващите 30 минути са за мен – планиране на седмицата – изостанали задачи, предстоящи задачи, спешни задачи, важни задачи. Всичко събрано в 4 дни. Седя и се пуля пред новата бета на Outlook 2010. Прясно инсталирана с много нови функции. (небрежен product placement :)). Започваме кампанията на новия офис пакет на Microsoft другата седмица. Ще трябва да опозная продукта на клиента. 
Вече съм в „органична“ супер кондиция (от скоро отново не пия кафе и организмът ми трябва пак да се справя самичък).
Следва (закъсняла) мениджърската среща. Имаме да обсъждаме само... великденските козунаци и 2-3 административни задачи (и някои „божурчета“ – така в All Channels наричаме проблемите).
30 минути за „комуникация“ – отговарям на пропуснатите обаждания и на 30-ината мейла от сутринта. Дали да не пусна 3-4 туитчета какво съм закусил или да си напиша Facebook mood статусче... Хайде след малко.
Опааа. Ето един вълнуващ имейл. Нов клиент. Срокът за представяне на концепцията - края на месеца. Страхотно планиране. Колегите ще бъдат щастливи. 
Среща в офиса. Приятно момче, с което се държим сякаш сме израстнали заедно. Получавам интересно бизнес предложение (ето защо няма да научите името му :)). Оставам да мисля.
Връщам обаждания. Нови 30-ина имейла. BAPRA Bright Awards – предложения за покани за коктейла. Покана от М3 Colleague - PR Thursday. Темата – наградите на BAPRA. Приемам. 
Кратка разходка по етажите в офиса. Всички са изкарали чудесно празниците (обичам празниците). Отбивам се в стаята на дизайнерите (да уточня, че те са част от All Channels | Advertising). Проектът за брандинг на новия офис на туристическата ни агенция върви бавно (като всички хубави неща).
С Ники и Диди (да уточня, че Ники е шеф на All Channels | PR) отиваме да се видим с клиент. Вълнуваща среща на вълнуващи теми. Предизвикателството е голямо. Срокът – края на месеца. Колегите май ще се мръщят. :)
18:30. Вече съм вкъщи. Невероятно. Време за игри с Виктория – четири годишната ми дъщеря. 
22:47. В спалнята съм. За пръв път пиша в блог – животът никога няма да бъде същия. (до мен спят жена ми и окупаторът – Вики)
Егати дългият понеделник. Пардон – вторник.

Сряда. Малкият петък.
Започвам деня с (намерение за) масаж (подарък от жена ми за... 14 февруари)... Събуждам се и установявам, че и днес няма да го консумирам (купончето ми сигурно вече е изгоряло). 
Добро утро на нотариуса – някакво пълномощно за нещо си. 45 минути в задръстването обратно към офиса. Идеално време за разговори по телефона и проверка на имейли. (Дали пък днес да не пусна туита със сутрешното ми меню). 45 минутен разговор за новите IT решения за офиса. Не съм сигурен, че успях да „смеля“ всичко и насрочвам „аналогова“ среща. 
В офиса е пусто. Пиара (така се идентифицираме вътрешно) са се пръснали по клиент, а Адвъртайзинга*  защитават новото TVC на клиент. С Преслава е. На репрезентативните, дето гледат Биг Брадър, ще им хареса. Гледам го за първи път. Странно и на мен ми хареса...Отивам да си пусна Берлиоз.
На бюрото ми ме чакат куп фактури за подпис. Потвърждавам ги в интернет банкирането. Продължавам на финансова вълна с интервю за работа с кандидат за съответната позиция. И двете страни ще мислим. 
30 минутката дойде – 30 мейла, 10-тина обаждания: финанси, клиенти, БАПРА, приятели, рожденни дни ... Крача в тревата на двора. Телефонът започва да пари. Това ме подсеща. Другата седмица ще направим барбекю (на двора). 
Отивам да разваля настроението на Адвъртайзинга. 
Аз: „Пичове, какво стана с брандинга (на офиса) на 2travel?! Сезонът свърши.“ 
Те: „Споко бе, човек. Soulflyса изкарали нов албум.“
Аз: „Има ли го в торентите?“
Те: „Още не“
Аз: „Дръпнете го, като излезе. Айде чао.“
Странен ден. Постоянно отлагам важна задача... и съм леко тревожен. Имам домашни за уикенда. Последният уикенд на моя MBA!!! Не знам въобще как си го причиних... 
* целенасочено няма пълен член

 
Предпетък
Закусвам мюсли. Диетично (макар и с ГМО). Е, сега го пуснах туита с мюслите. Телефонът ми звъни и затрива текста точно преди да го започна. Доволни клиенти. Обаждат се, за да ми кажат колко са щастливи, че ни има... Не съвсем. Забравил съм да направя друго пълномощно и пак ще ходя към нотариуса. Това го знаете от сряда – телефони, имейли по задръстванията.  
Имам среща с екипа, който отговаря за 2Travel – Диди и Слави. Напоследък рядко участвам в брейнсторминги. Много съм припрян и печеля споровете с викане. Обаче понеже вече не пия кафе и съм поносим. Удоволствие е да се работи с тях – раждаме страхотна концепция (така си мисля, защото аз я предложих) за новата им/ни интернет страница. Толкова е невероятна, че чак се притеснявам. Как може още никой да не я е измислил... Ходя из офиса и я тествам. Всичко любезно се кефят. 
Продължавам на брейнсторминг вълна. Хапвам и с едно ухо и половин уста участвам в разговор за MasterCard в двора на офиса. Времето е хубаво. Определено другата седмица ще открием сезона – барбекю и бира. Колегите се справят чудесно без мен. Отшумявам. 
30 имейла (20 покани от Facebook), 10 телефонни разговора. Колегите от университета (от MBA курса ми в АУБГ) трепетно очакват последния уикенд. Всички споделят чувствата ми – дванадесетокласник преди абитуриентския. Всички четат отгоре, отгоре и се надяват да мине (2 дни са все пак). Разменяме си домашни, пищови и т.н. Вече тече организацията за „абитуриентската“ вечер. 2Travel ще имат работа... Но още не го знаят. 
Сядам да пиша ентри за BAPRA Awards. „Най-добра агенция на годината“. Колкото повече пиша, толкова повече се убеждавам, че това сме ние. :) Прочитам го и се чудя как ги направихме тия неща за толкова време...
Отивам в M3 College. Засичам се на входа с Мария Гергова. Двамата ще говорим за наградите на BAPRA. Всички са безкрайно любезни и много симпатични. В началото ме представиха като най-социалния в бранша, а накрая ми казаха, че имам глас на радиоводещ. :) 
Следва много приятен разговор за света, вселената и BAPRA Bright Awards. Опитваме се да обясним защо има две издания PR награди и защо нямаме политическа категория. Второто ми е любима тема. Присъстващите разбраха защо. Мария е много вдъхновяваща (признах й, че поредицата ни от международни награди са вдъхновени от тях). Завършваме със снимка за спомен и потеглям.
Обаждания по пътя към вкъщи. Безброй. 
Виктория. Деси. Утре ще бъде дъждовно. Заминаваме с приятели в Белград – Walking with Dinosaurs (няма такива неща в България). Утре няма да ви е интересно. Ще ви разкажа как съм си подпалил телефона и как е минало шоуто.
Сядам да пиша домашни. (Аз съм егати якият блогър. Скоро ще издухам Любо от 61-то място:))

0 Comments:

Post a Comment